Skip to content

【保養貼士】增長手袋壽命8大要訣 袋錢入你袋

小編身邊有部分朋友一早認定手袋就係佢地第2條命,如果個包包突然被人整花咗或變咗色,佢地感覺就會好似無左忽肉咁。但其實,咁點樣先可以正確保養自己嘅包包呢? 記住以下8點,保證你手袋嘅壽命大大増加。

8點增長手袋壽命大計

重點1)唔用果陣 都要塞滿野

好多人唔用果個手袋嘅時候,會就咁放入塵袋,再掉入櫃裡面。其實,就算個袋唔用,我哋都要放野塞滿個袋,防止手袋出現變形問題。小編建議大家可以用牛油紙,白布等…千奇唔好用印有字嘅字,等陣令皮革染色就玩完了。

手袋唔用嘅時候都要塞滿

重點2)外面噴防水嘖霧

市面上有好多防水嘖霧產品,只要定期為手袋噴防水嘖霧,就可以減少因為皮革掂水發霉或變色問題。

市面上有唔同品牌嘅防水嘖霧都適用於手袋

重點3面擺防潮珠

香港天氣經常潮濕,所以手袋唔用果陣,一定一定一定要擺防潮珠,避免手袋發霉。

1~2包防潮珠令皮手袋唔會發霉

重點4)用牙膏擦氧化鐵位

大部分品牌手袋,都會以金色、銀色金屬做手抽帶同扣。但隨住時間嘅洗禮, 會發現部分金屬會因為氧化而娛成暗黑色。要解決呢個問題,就可以用牙膏擦一擦已經氧化嘅位置。當然,亦都要定時定候拎出黎擦一擦。但記住,千奇唔好用黎擦皮革位置。

用牙膏擦走氧化造成嘅污漬

重點5)用絲巾包手柄位

如果手袋唔係斜咩,而係手拎嘅話,例如餃子袋… 呢類形嘅手袋最經常接觸嘅位置除咗係拉鍊之外,就係條手帶。當皮革磨得多,加埋自己嘅手汗,就好容易有脫色情況。所以,建議大家可以買條絲巾包住手柄位,避免直接接觸皮革。會唔會影響外覲?其實好多大品牌手袋本身都會用絲巾包手柄,咁樣顕得更高貴。

絲巾包住手柄作保護,可以避免手柄有汗漬

重點6)一定唔可以擺重野

千奇唔好貪方便,擺太多重野落手袋到,例如外套,書等…如果手袋長年累月都咁,個袋除咗會變形,手抽位置嘅皮革都會好快爛。

手袋負重唔多,太重會容易爆線或甚至斷開

重點7)定期用皮革保養油

名牌手袋唔可以隨便用水同乾布沫2下就搞掂,一定要用專清潔皮革嘅保養油。而小編就唔建議用乳液、嬰兒油、綿羊油,因為當中有化學合成嘅保養油,係唔建議用喺真皮上。

建議35-45天就用保養油黎保養一次

重點8)急要時就搵師傅維修

如果平時做齊以上7點,手袋情況依然惡劣。就要搵市面上專門皮具維修護理同手袋翻新嘅鋪頭幫手,佢地會有自己一套專業嘅手袋修復程序。

手袋傷痕太深,就要搵師傅幫手

手袋最強配塔 上門儲存服務

好多時候,女仔1年都唔只買1個包包。例如,如果要襯夏天衫就要買番鮮色D嘅款。買下買下,就會發現屋企開始無位擺袋,跟住就將D袋壓扁塞入櫃裡。

櫃內唔應該出現手袋壓手袋情況

想屋企騰出多D空間? 大家可以考慮用上門儲存服務,例如Spacebox隨存屋。佢地會提供「上門迷你箱」,只要上網做番預約,就會有專人送上空箱俾你存放手袋,再幫你送番曬入有濕度&溫度控制嘅倉庫

網上輕鬆管理存倉物件

下次轉番季,就可以上網做番預約,就會再有專人送番指定嘅「上門迷你箱」到你屋企。而家只要租6個月或以上,1個迷你箱月費都只係$49,仲要包每2個月1次免費運輸。

了解更多Spacebox上門儲存服務